sâmbătă, 2 septembrie 2017

Jar jucaus


Imbratisarea ta, mi-e dor
Si–n abandon pe-un fulg in zbor,
Ti-astept atingerea de nea
Pe pielea mea.

Imbratisarea ta, e dor
Cand mainile ni s-au vorbit
Cu dragoste si-au spus de-amor
Pe-un baldachin impodobit.

Impodobit cu soapte pline,
Cu-arome de pastel senine,
E leganat de valul marii
Adus din vara departarii.

Sa te alint ca pe-un odor,
Aprins sarut sa-ti las pe-un nor
Si-n somn adanc, imbratisarea
Sa-ti fie alba-n zori cararea.

Imbratisarea ta…ce dor
Cand ma saruti si te ador,
Pe coapsa-mi lasi amprenta ta
O urma rosie in stea.

Si…stii tu oare cate-as spune,
Dar ma-nrosesc sub un anume
Izvor de confesiune
In valuri calde…pasiune…?

Dar oare ai putea afla
Cand trup atins de mana ta
Topeste lin, perdea de nea
De-o mare calda, ne-amintea.

De rosul buzelor, ce spui?
Secate stau de dor sa vii
Prinosul sevei sa devii
Sa le asmuti in…rosu viu.

Imbratisarea, e mult dor
Dansand prin suflet, calator
De dragoste, iubitul meu
Sa ai in zambet, curcubeu.

Ti-adun in palmele caus
Inima mea, jar jucaus
In suflet sa-ti hraneasca sporul
Cu-n multumesc…frumos e-amorul.

Anto, 31 decembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeie, esti Univers!

Femeia! e-o lacrima de stea cu ochii mari de peruzea, straluce-n noapte scaldata in amor din fructul vietii, naste un odor. Femeie! ...