duminică, 27 august 2017

Sarutul dulce, betesug

O,vara,  ce nu te-am cunoscut
Sa-ti mangai florile de camp,
Asa salbatice cum sunt.

Sa-mi simta talpa varf de rug
Crescut pe camp, in foc de vant
Sa am sarutul dulce, betesug.

Si sa m-alint in briza ta,
Sub spic de apa sa m-ascund
Si sa devin necumpatata.

Si nu te-am cunoscut pe luna plina
Cand stelele curgeau din cer
Cand le-adunam la san stingher.

Si sa iubesc pe iarba uda
Pe roua-n zori pe-un pat de flori
Salbatice, ce dau fiori.

Pasesc pe gandul unei veri
Trecute iar peste poieni
De ce simt eu, numai dojeni?

N-am fost prezenta-n vara mea
Si nu mai pot s-alerg spre ea
E-o vara doar…dar timp mai e?

O, vara ce nu te-am cunoscut
Acum sunt frunze pe poteci…
Pe unde-mi esti? Si ce-am pierdut?

Anto, 1 septembrie 2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeie, esti Univers!

Femeia! e-o lacrima de stea cu ochii mari de peruzea, straluce-n noapte scaldata in amor din fructul vietii, naste un odor. Femeie! ...