sâmbătă, 19 august 2017

Cuvinte de apa



Bobul de roua, usor se prelinge

Pe geana unui zambet duios,

Mi-alinta surasul ce-n zori il aseman

Unui fior cu chip maiestos.

Privesc somnoroasa, cum o raza se-oglindeste In roua pe gene.

Si bobul de apa se-ascunde in iris

Si sufletu-mi geme…

Ma rasucesc pe satenul albastru

Boaba de roua imi continua dansul…

Izvor de lumina se naste in zori,

Cu bobul de roua, ma scufund printre nori.

Caus imi e trupul pentru micul izvor,

Imi tugui buzele si incet il absorb.

Cuvinte de apa se astern sub picior

Doar timpul le sterge, cu roua din zori.



Anto, 3 ianuarie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeie, esti Univers!

Femeia! e-o lacrima de stea cu ochii mari de peruzea, straluce-n noapte scaldata in amor din fructul vietii, naste un odor. Femeie! ...